min kärlek kommer aldrig att dö



konstigt nog enligt min favorit sida som medger att side-slick är 2010 nya hår trend. Någonting jag personligen inte förstår efter som det legat på kartan länge nu men men. Vilket betyder att 2010 absolut hårtrend måste ligga superslickad vänstersida/(höger) och stor och plufsigt med en obeskrlivligt lång och avslappnad fläta på högersidan/(vänster). Alla kategorier. aja. Och alla sportfånar kan äntligen få känna sig inne igen efter som alexander wang inspereas av sport. likväl Charlotte Ronson, Gucci, Julien Macdonald och Alexaander McQueen.
nog om mina modefilosofiska tankar.
Vad vore annorlunda om alla dina faderska gener böts mot dina modiska gener och vice versa.
Idag var en full dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0