jag tycker så otroligt synd om mig just nu. denna dag. idag.


En av priviliegierna med att vara aupair är att sjukdagar inte exsisterar. Idag har jag haft 39.5 *C feber. Vilket betyder att de svartnade framför ögonen, jag var sjukt trött, illamående och mådde extremt dåligt. MEN det betyder inte att jag får ledigt. NEJ NEJ. jag har jobbat som vanligt. gråtit inombords och längtat hem. Hostat som en tok och varit sjukt förkyld. och bara villat hem hem hem till stockholm. Jag vill ligga i min säng och få service av pappa och eva, titta på film och må dåligt i lugn och ro.
nej jag sitter här ensam i england och får göra allt själv. har svårt att andas för det gör ont i lungorna. nu måste jag gå och köpa toapapper. jag orkar inte. jag vill hem till SVEARIKET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0