Mösspåtagning 2009




(bilderna är från elin, jag var inte där.)
Idag var det mösspåtagning, den enda i rudbeck 2009 som rektorn uttryckte sig. Fast om elin inte hade visat den där minen igår på träningen när jag sa att jag inte skulle gått så skulle jag faktiskt aldrig gått. Men de var visst en stor grej i vissa skolor, på östra kommer folk och tittar på det.
Hur som möttes vi i aulan och gick ut, vi sjöng, vi placerade mössan på huvudet, lyssnade på några väl valda ord, och gick hem. Eller många gick till parken och drack bort minnet men inte jag.
Jag har varit med Amanda idag, hon är hemma från usa och åker igen på söndag. Tänk vad 9 månader gått fort, hoppas hon kommer hem igen innan jag åker.
Nu har jag hämtat min studentklänning, trots gårdagens mega drama. Eva svor, jag svor, sömerskan svor. Eva vill man inte bråka med, hon är hård. hon är bäst. Den är hämtad, den är fin.
Imorgon åker jag till Gotland.
jag skall åka loongboard bakom cyckeln då.
Pappa fyller 60 år, jag har ingen present.

Kommentarer
Postat av: Elin

myspys.

2009-04-29 @ 21:31:37
URL: http://ekot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0